duminică, 17 februarie 2013

”Pareidolia” a ajuns la Liviu Mihaiu

Pe 15 februarie 2013, la București, cu prilejul unei întâlniri a colegilor de facultate, l-am revăzut pe bunul meu prieten, ziaristul Liviu Mihaiu, membru fondator al săptămânalului de moravuri grele ”Cațavencu”, președinte al Asociației ”Salvați Dunărea și Delta”, realizator al emisiunii de pe TVR1 "Între Bine și Rău", director general al Radio Guerrilla. Liviu Mihaiu a fost de asemenea guvernator al Rezervației Delta Dunării. 


Liviu Mihaiu

Ne-am reamintit cu plăcere de anii studenției, prilej cu care i-am dăruit ”Pareidolia”. L-am rugat să-i dea din partea mea prietenului nostru comun, jurnalistul Doru Bușcu, absolvent de asemenea al Electrotehnicii din București, volumul de ”Onirograme”. Liviu are și el în proiect o carte al cărei subiect îl ține secret...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu