miercuri, 2 ianuarie 2013

O parodie a lui Girel Barbu

Zilele acestea, navigând pe internet, am avut plăcuta surpriză să descopăr o inspirată parodie a buzoianului Girel Barbu după un poem din volumul ”Onirograme”, apărut în noiembrie 2012:


zen on

mă voi retrage în bobul de orez
pe care îl mănâncă un înţelept
voi parcurge tot labirintul
sau voi face un atac cerebral
lumea este un cerc
iar eu un copil învârtindu-l
în pragul genunii
tu să plângi
în fiecare lacrimă
cineva a sculptat
alt suflet de sare



Iată varianta parodică pe care am găsit-o postată aici:

voi însera în bobul de grâu
din coliva înţeleptului
voi trosni degetele toamnei
sau voi pune coarne tristeţii
lumea e o bucată de hârtie
din care eu fac
cornete pentru seminţe
tu nu exişti
fiecare fir de păr
căzut zilnic
îţi accentuează chelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu